Integrovaná doprava Plzeňska - projekt SPVD

Vážení čtenáři, na následujících řádcích se budete mít možnost seznámit s prvními výstupy projektu optimalizace a rozšíření Integrované dopravy Plzeňska na celé území Plzeňského kraje. Rádi bychom vás ovšem upozornili, že tento projekt je pouhým návrhem týmu SPVD a nelze jej tedy považovat za oficiální plán rozvoje IDP nebo dokonce platné jízdní řády veřejné dopravy. Přejeme vám příjemné čtení a těšíme se na vaše připomínky, které nám mohou pomoci při dalším zkvalitňování návrhu před jeho oficiálním předložením krajským představitelům.

Návrh zónového uspořádání IDP

Zonace IDP - plánované tarifní zóny IDP, stav ke 4. lednu 2009

Optimalizované linkové vedení IDP

Seznam linek IDP - rozpracovaný seznam plánovaných linek IDP, stav ke 4. lednu 2009
Seznam železničních linek IDP - rozpracovaný seznam hlavních železničních linek IDP - 1. etapa, stav ke 4. lednu 2009
Seznam železničních linek IDP - rozpracovaný seznam hlavních železničních linek IDP - cílový stav, stav ke 4. lednu 2009
Seznam páteřních autobusových linek IDP - rozpracovaný seznam plánovaných páteřních autobusových linek IDP (100 - 150 nadregionální, 151 - 180 regionální, 181 - 200 rekreační), stav ke 4. lednu 2009
Seznam zastávek IDP - rozpracovaný seznam zastávek IDP, stav ke 4. lednu 2009
Dostupnost turistických cílů v rámci IDP - rozpracovaný seznam dostupnosti turistických cílů pomocí navrhovaných linek IDP, stav ke 4. lednu 2009

Návrhy optimalizovaných jízdních řádů IDP

Upozornění: Jedná se pouze o pracovní návrhy optimalizovaných jízdních řádů, které v žádném případě nelze považovat za schválené nebo platné jízdní řády.
101 Plzeň - Příbram (pouze jízdní doby) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
101 Plzeň - Příbram (současný stav) - současný rozsah provozu ke 4. lednu 2009
114 Nýřany - Stříbro (pouze jízdní doby) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
125 Domažlice - Stříbro (pouze hrubý návrh) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
128 Stříbro - Waidhaus (pouze jízdní doby) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
152 Plzeň - Rokycany - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
154 Plzeň - Blovice (pouze jízdní doby) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
157 Plzeň - Stříbro (pouze jízdní doby) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
158 Plzeň - Všeruby (pouze jízdní doby) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
410 Nýřany - Město Touškov (pouze jízdní doby) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
411 Město Touškov - Pernarec (pouze jízdní doby) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
412 Nýřany - Pernarec (pouze jízdní doby) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
611 Plzeň - Dobřany (pouze jízdní doby) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
612 Dobřany - Vstiš (pouze jízdní doby) - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
711 Plzeň - Nezvěstice - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009
713 Starý Plzenec - Lhůta - rozpracovaný návrh, stav ke 4. lednu 2009

Závěr

Výše představený projekt IDP budeme dále rozvíjet tak, aby na závěr mohl být představen veřejnosti a případně se mohl stát základem pro skutečný rozvoj integrace veřejné dopravy na celém území Plzeňského kraje. Vzhledem k rozpracovanosti celého projektu a jeho tvorbě doslova "na koleně" si rovněž vyhrazujeme právo na chyby, předem se za ně omlouváme a budeme rádi, pokud nás na ně konstruktivní formou upozorníte.

Vyhledávání

Vánoční trolejbus 2022

NEJHEZČÍ VÁNOČNÍ TROLEJBUS 2022

  

Třetí ročník ankety o nejhezčí Vánoční trolejbus zná své vítěze.

Kompletní výsledky

  

vanoce20