ceskalipa
Jízdní řády
Linka | Směr A | Směr B | Významné stanice |
---|---|---|---|
1 | z: Špičák
Žitavská do: Sosnová otočka |
z: Sosnová
otočka do: Špičák Žitavská |
Banco - Nádraží ČD - Kopeček |
2 | z: Lada K
Rozvodně do: Delphi |
z: Delphi do: Lada K Rozvodně |
Špičák velkoprodejna - Moskevská podjezd - Banco - Nádraží ČD - Varta |
3 | z: Lada K
Rozvodně do: Dubice otočka |
z: Dubice
otočka do: Lada K Rozvodně |
Nákupní středisko SEVER - Železničářská - Lipka - Varta |
4 | z: Špičák Dlouhá do: Dubice otočka |
z: Dubice otočka do: Špičák Dlouhá |
Moskevská podjezd - Banco - Varta |
5 | z: Špičák Žitavská do: Dolní Libchava |
z: Dolní Libchava do: Špičák Žitavská |
Svárov prodejna - Nádraží ČD - U soudu - Železničářská - Jižní |
6 | z: (Vagónka) Nádraží ČD do: Vlčí Důl - křižovatka |
z: Vlčí Důl - křižovatka do: Nádraží ČD (Vagónka) |
Nádraží ČD - Banco - U nemocnice - Svárov prodejna - Žízníkov - Dobranov |
7 | z: Špičák
Dlouhá do: Dolní Libchava |
z: Dolní Libchava do: Špičák Dlouhá |
Svárov prodejna - Nádraží ČD - U soudu - Železničářská - Jižní |
8 | z: Špičák Dlouhá do: Šluknovská |
Mánesova - Jižní - Restaurace Slovanka - Okružní sever | |
10 | z: Hypernova do: Kaufland |
z: Kaufland do: Hypernova |
Častolovice - Manušice - Železničářská - Banco - Svárov prodejna |
32 | z: Hypernova do: Delphi |
z: Delphi do: Hypernova |
|
35 | z: Špičák Žitavská do: Delphi |
z: Delphi do: Špičák Žitavská |
Bulharská - Varta |
Jízdní řády s vyjímkou linek 32 a 35 jsou načítány ze serveru společnosti Vett. Dopravní klub neodpovídá za jejich správnost.
Dopravní klub
Tímto se oznamuje ukončení existence Dopravního klubu SPVD Česká Lípa. Jedna osoba nemůže tvořit fungující klub a roztroušené náznaky zájmů některých jednotlivců bez zájmu o sjednocení a jakoukoli produktivní činnost netvoří prostor pro existenci klubu.
Dopravní klub SPVD Česká Lípa před časem vznikl na základě dlouhodobě neřešených problémů s rozvojem městské hromadné dopravy, která je strategicky důležitou systémovou součástí města. Forma takového dopravního klubu se zakládá na článku 8c stanov Společnosti pro veřejnou dopravu schválených Ministerstvem vnitra ČR.
Fyzicky může dopravní klub, jako předtím, fungovat ve složení alespoň jednoho člena SPVD a dalších zájemců, členů i nečlenů SPVD, kteří chtějí reigonálně podporovat veřejnou dopravu v organizované podobě bez nutnosti zakládat vlastní občanské sdružení, pokud nemají námitek vůči stanovám Společnosti pro veřejnou dopravu a svou činností je respektují. SPVD je sdružení k těmto účelům vyhovující.
Tímto vyzýváme každého, zejména z České Lípy, kdo by měl vážný zájem o zlepšování městské hromadné dopravy, aby se ozval, protože jen tak lze něco prosadit a to po boku sdružení se stejnými zájmy. Nevyžaduje se příliš mnoho, ale zájem by měl být vidět a slyšet. Jde především o jednání s úřady a dopravci, smysluplné řešení problémů prostřednictvím zlepšovacích návrhů atd. Existence klubu je důležitá zejména z důvodu výměny důležitých poznatků a zkušeností souvisejících s místním provozem, ale také z důvodu respektovanějšího postavení a zastupování při jednání s kompetentními osobami pracovně zainteresovanými v tomto systému.
Dopravní klub SPVD Česká Lípa před časem vznikl na základě dlouhodobě neřešených problémů s rozvojem městské hromadné dopravy, která je strategicky důležitou systémovou součástí města. Forma takového dopravního klubu se zakládá na článku 8c stanov Společnosti pro veřejnou dopravu schválených Ministerstvem vnitra ČR.
Fyzicky může dopravní klub, jako předtím, fungovat ve složení alespoň jednoho člena SPVD a dalších zájemců, členů i nečlenů SPVD, kteří chtějí reigonálně podporovat veřejnou dopravu v organizované podobě bez nutnosti zakládat vlastní občanské sdružení, pokud nemají námitek vůči stanovám Společnosti pro veřejnou dopravu a svou činností je respektují. SPVD je sdružení k těmto účelům vyhovující.
Tímto vyzýváme každého, zejména z České Lípy, kdo by měl vážný zájem o zlepšování městské hromadné dopravy, aby se ozval, protože jen tak lze něco prosadit a to po boku sdružení se stejnými zájmy. Nevyžaduje se příliš mnoho, ale zájem by měl být vidět a slyšet. Jde především o jednání s úřady a dopravci, smysluplné řešení problémů prostřednictvím zlepšovacích návrhů atd. Existence klubu je důležitá zejména z důvodu výměny důležitých poznatků a zkušeností souvisejících s místním provozem, ale také z důvodu respektovanějšího postavení a zastupování při jednání s kompetentními osobami pracovně zainteresovanými v tomto systému.