Tyto stránky provozuje občanské sdružení Společnost pro veřejnou dopravu a jsou věnovány našemu kamarádovi Jiřímu Hertlovi (1960 - 2002), spoluzakladateli sdružení i jeho internetových stránek.

SPVD na Facebooku

!-- -->

Doprava do Bohnic

MF Dnes, regionální příloha Praha, 17.10.2003
Damir Holas, Společnost pro veřejnou dopravu


Dopravní obsluhu Bohnic je do budoucna třeba řešit, protože představa, že provoz bude donekonečna zajišťován autobusy, je nereálná. Prodloužení metra na Ládví Bohnicím pomůže jen zčásti - dojde jen ke zkrácení cesty k jeho nejbližší stanici. Kvalitní návaznou dopravu jsou schopny zajistit jen tramvaje, neboť autobusy už teď kapacitně nestačí. I ten nejmodernější autobus s motorem splňujícím přísné emisní limity EURO je cestujícím k ničemu, pokud se v něm musí tlačit (nebo pokud se do něj kvůli tlačenici ani nedostanou). Tramvaj je proto optimální řešení, které může přispět ke zvýšení kvality přepravy i rozvoji dané oblasti. (Poznámka: Vyšlo redakčně zkráceno o poslední dvě věty.)
Cestující na konečné Sídliště Bohnice čekají na linku 200 směr Nádraží Holešovice v únoru 2002. Od té doby sice dorazilo metro do Kobylis, ale tramvaj do Bohnic je stále kdesi v mlhách...
Cestující na konečné Sídliště Bohnice čekají na linku 200 směr Nádraží Holešovice. Metro už dnes sice jezdí do Kobylis, ale tramvaj do Bohnic je stále kdesi v mlhách...
Foto Damir Holas (únor 2002)

Přihlášení

Vyhledávání

Vánoční trolejbus 2022

NEJHEZČÍ VÁNOČNÍ TROLEJBUS 2022

  

Třetí ročník ankety o nejhezčí Vánoční trolejbus zná své vítěze.

Kompletní výsledky

  

vanoce20

TROLEJBUSY 2021

logo-t21 optimized

   

Projekt vydání dvojice tématických knih k 80. výročí plzeňských trolejbusů a 85. výročí výroby trolejbusů ŠKODA.

   

Oficiální stránka projektu TROLEJBUSY 2021

Official site of the project TROLEJBUSY 2021 (english)

19880215 jh 3prot15tr-414 jiraskovonam