Severojižní průtah versus Západní okruh - Materiály

leták
Leták informující o městem připravované stavbě Severojižního průtahu.
(leden 2005)
Vyjádření MŽP
Vyjádření MŽP
Vyjádření Ministerstva pro životní prostředí - žádost o doplnění EIA.
 
Vyjádření Zapálených
Vyjádření Zapálených
Dopis od skupiny architektů a urbanistů Zapálení adresovaný Radě města Plzně.
Skupina Zapálení (21. 2. 2005)
Srovnání intenzit dopravy (scénáře 1-4)
Srovnání intenzit dopravy podle scénářů 1-4 pro časové období 2006 - 2030. Po navrženém průtahu, a tedy i středem Severního Předměstí a centrem města má jezdit až 38 tisíc aut denně. To je zátěž větší než na dálnici D5.
Zdroj Studie Návrh postupu rozvoje silniční sítě na území města Plzně (leden 2005)
Srovnání intenzit dopravy (scénáře 5-6)
Srovnání intenzit dopravy v alternativních scénářích 5 a 6. Variantu 6 navrhla SPVD. Ze statistik je patrné, že podle našeho návrhu by na Karlovarské třídě mezi Studentskou a Lidickou (tedy v zástavbě) mělo ubýt 15 tisíc aut denně oproti variantě se stavbou Průtahu. Zajímavé je porovnání i dalších úseků. Dále je také patrné, že prioritní výstavba Západního okruhu nepřitíží Studentské třídě, jak mají obavy někteří zastupitelé ÚMO1 (srovnej 13,4 a 13,8 tisíc aut denně v obou variantách).
Zdroj Aktualizace studie Návrh postupu rozvoje silniční sítě na území města Plzně (květen 2005)
Srovnání alternativních scénářů 5 a 6
Srovnání postupu výstavby komunikací podle scénářů 5 a 6. Scénář 6 odpovídá návrhu SPVD a preferuje výstavbu okruhů, protinávrh - scénář 5 - preferuje výstavbu Severojižního průtahu.
Zdroj Aktualizace studie Návrh postupu rozvoje silniční sítě na území města Plzně (květen 2005)

Vyhledávání

Vánoční trolejbus 2022

NEJHEZČÍ VÁNOČNÍ TROLEJBUS 2022

  

Třetí ročník ankety o nejhezčí Vánoční trolejbus zná své vítěze.

Kompletní výsledky

  

vanoce20